شناسه خبر : 109704
پنجشنبه 23 فروردين 1403 , 14:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یک یاعلی برای افتتاحی تاثیرگذار/فیلم

گروه جهادی‌ای بی‌ادعا متشکل از مردان بی‌ادعا و قهرمانان وطن، در ادامه فعالیت‌های چندین ساله‌شان تصمیم دارند که چند پروژه را که از پیش‌تر آغاز کرده‌اند، به سرانجام و افتتاح برسانند...

فاش نیوز - وقتی در کشوری زندگی می کنیم که در کنار برخی کمبودها، مردمی بسیار وطن پرست و همدل و فهمیده زندگی می کنند و در هنگامه هجوم سیل مشکلات و وقایع تلخ، به فکر هم و دستگیر هم هستند؛ خوشبختی را حقیقتا در قلبمان احساس می کنیم.

در گوشه ای از همین کشور و شهر تهران، گروه جهادی ای بی ادعا متشکل از مردان بی ادعا و قهرمانان وطن، در ادامه فعالیت های چندین ساله شان تصمیم دارند که چند پروژه را که از پیش تر آغاز کرده اند، به سرانجام و افتتاح برسانند.

از اقدامات گروه جهادی حاج احمد متوسلیان و باشگاه ستارگان ایثار تهرانپارس در شهرستان راسک، پروژه ساخت کارگاه کاردرمانی و کارگاه خیاطی و سایت بلوک زنی می باشد.

این دو کارگاه در متراژ 200 الی 300 متر به همراه خوابگاهی جهت اسکان معلولین مراجعه کننده برای کاردرمانی ساخته شده و از طرفی یک سایت بلوک زنی با حدودا 2000 متر زیربنا به همراه خوابگاهی جهت کارگران آن ساخته شده است.

از محل درآمد این سایت بلوک زنی قرار است که هزینه های کاردرمانی جهت معلولین بی بضاعت آن منطقه محروم، تامین شده و بدین صورت اشتغال زایی نیز انجام می گیرد. همچنین قرار است که بیش از 1000 معلول شناسایی شده در این منطقه، از خدمات کاردرمانی بهره مند شوند.

جهت اتمام این پروژه های سودمند در مناطق محروم بلوچستان، همانند همیشه نیاز به یاری و یاعلی گفتن خیرین و نوع دوستان هم وطن هست. 90% کار تا پایان پروژه ها انجام شده است و با همدلی کوچکی از سوی خیرخواهان عاشق به سرانجام خواهد رسید.

آنچه از هزینه های این چند پروژه تاثیرگذار بر رفع محرومیت منطقه راسک، باقی مانده است، شامل تامین هزینه های تجهیز کارگاه کاردرمانی، انجام امور ساختمانی باقیمانده و سرامیک یکی از سالن ها و تهیه شیرآلات می باشد تا سپس چشم مردم محروم راسک، به افتتاح این پروژه ها روشن شود.

خیرین محترم می توانند برای کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان از طریق شماره شبا IR400550015480006251956001 نزد بانک اقتصاد نوین بنام حسین اسرافیلی- اکبر حسین‌زاده و یا شماره کارت‌های ۵۰۲۹۳۸۱۰۲۷۶۳۲۱۰۸ جانباز قطع پا اکبر حسین زاده و یا ۵۰۲۹۳۸۱۰۳۹۰۱۵۰۲۹ جانباز نخاعی حسین اسرافیلی اقدام نمایند.

https://www.aparat.com/v/qS5id

https://www.aparat.com/v/VlJLD

 

گزارش از شهیدگمنام

فیلم از جانباز قطع پا حاج اکبر حسین زاده

مدیراجرایی گروه جهادی حاج احمد متوسلیان

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi